Kamizelki hit-air są stosowane przez policje na całym świecie włączająć policję japońską, hiszpańską i francuską.
Testy CE
Wszystkie kamizelki hit-air w naszej ofercie posiadają europejski certyfikat bezpieczeństwa CE i przechodzą badania w instytutach badawczych
![TUV](/Images/TUV.jpg)
lub
![TNO](/Images/TNO.jpg)
.
Testy JARI
Obejrzyj film z testów kamizelki z poduszką powietrzną hit-air przeprowadzonych przez JARI (Japoński Instytut Badań Motoryzacyjnych)
Porównawcze testy efektywności zostały przeprowadzone przy pomocy manekina bez kamizelki oraz z kamizelką napełnioną gazem CO2 pod ciśnieniem 40kPa.
Wyniki badań
![wyniki badania ochraniacza pleców kręgosłupa szyji karku](/Images/test-bezpieczenstwa.png)
Wyniki badań wskazują, że w trakcie upadku z napełnioną kamizelką przyśpieszenie głowy jest zredukowane o ponad 50% natomiast przyśpieszenie torsu jest zredukowane o ponad 75%.
Manekin
![manekin jeździec kierowca](/Images/manekin.png)
W testach wykorzystano manekina Hybrid-III AM50 reprezentującego mężczyznę o wzroście 175cm i wadze 78,3kg. Manekin wyposażony jest w czujniki w głowie oraz w torsie rejestrujące wpływ uderzenia.
Instytut badawczy JARI
![Japan Automobile Research Institute - JARI](/Images/JARI.png)
JARI (Japan Automobile Research Institute - Japoński Instytut Badań Motoryzacyjnych) to światowej sławy instytut powstały w kwietniu 1969 roku. Instytut pracuje dla rządu japońskiego z włączeniem Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu, Infrastruktury, Transportu, Turystytki, dla producentów samochodów, części i akcesoriów oraz innych branż przemysłu.
Metodologia
![metodologia badania ochraniacza pleców kręgosłupa szyji karku](/Images/metodologia.png)
Manekin był spuszczany z pewnej wysokości na monolityczną podstawę. Skutki wypadku mogące powodować uszkodzenia organizmu były mierzone przez czujniki przyśpieszenia umieszczone w głowie oraz torsie.